Booth

22 May 2012

♥ PLEASE SEARCH SMILEZURIN ♥



Assalamualaikum


Hye semua . Lama sungguh saya tak update kan ? Ngehhx3 maklumlah busy dengan midyear exam tapi dengan  suara yang berkuasa halilintar ini saya ingin umumkan yang saya sudah BEBAS! Bebas dari segele-gelenyeww~ Huhu, alahh midyear je pun bukannya habis STPM . So, tadi last PAYYYYPERRRRR and saya rasa lega sebab saya dapat buat . Alhamdulillah . (Paper tu je lah yang aku yakin jawab tapi paper sejarah , mak haihh~ ketaq lutot cheq bila ingat semula apa cheq jawab naaa ~ )




Okayy, hari ini saya nak bebel pasal Instagram . Haaa, apa itu instagram? Click sini  ----> SINI Secara ringkasnya instagram ni macam laman sosial tapi khas untuk pengguna iPhone, iPad, dan segala ai ai yang adalah . Hihi, oupss tidak lupa juga kepada pengguna phone yang ada applikasi ANDROID (macam saya). Alahh, korang pun mesti ramai yang ada instagram kan ? Tapi saja je tak nak add saya . Sobbss sobbss :'(


Kat instagram ni kita tak boleh nak post status meluahkan perasaan macam kuih donut mak jemahh dah habis, jiran bukan tv volume over limit sampai nak pocah gogondang telingo atau update status gaduh-gaduh dengan pakwe getewww sebab kat sini just boleh post gambar sahaja maaa . Sangat awesome! 


Saya suka instagram sebab mata saya terpelihara daripada membaca segala sumpah seranah atau makian atau lepasan geram manusia-manusia yang menjadikan status box tu tempat mereka melempiaskan nafsu serakah amarah mereka . Kalau sikit-sikit atau kiasan tu ok lah juga. Ini ..... Sohai ~ Kalau lah status box tu boleh bercakap maunya dia doq maki hang balik sebab bosan dah dia jadi bahan amarah . Cissss !




Hehe, amboihh lain topik dah saya ni. Hurmm, so apa tunggu lagi marilah download applikasi Instagram ni dan jomlah add saya > SMILEZURIN <


Sekian terima kasih :)


Ehh ehh, untuk menambah hati yang girang jomlah cipta sejarah dengan join projek ini . Click -----> SMILESMILESMILE <


Eheem, ada orang tu lulus jpj lah. Yeayy ! dah ada lesen dah :)





4 comments:

hatiAMIRA said...

wahh . sy pon stpm upper 6 gak diz year . hee .

Anonymous said...

teringin jugak nak ada instagram tapi... tak semua phone android compatible.. cis~

nice blog btw :D

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ said...

bru tau..hehe

Pink Lavender said...

makneng dah install instagram into my s2!!!

jom follow makneng..
udah follow kamu...=)


Your IP number is : AWAS ! TINDAKAN ANDA DI BLOG INI SEDANG DIPERHATIKAN